Handgemaakte sieraden van hoge kwaliteit

Hallo Allemaal! Ik ben Marijke en welkom op mijn blog over mijn uitgelopen hobby,handgemaakte sieraden. Kijk gerust even rond en wie weet kom je wat leuks tegen, want mijn creaties zijn te koop. Ook geef ik regelmatig sieraden party's. Wil je bij jou thuis een sieradenparty geven? Of wil je een prijs weten van een sieraad? stuur mij dan gerust een E-mail naar miss_marie87@live.nl voor de mogelijkheden

Veel plezier!

Groetjes Marijke.

zondag 26 juli 2015

Facebook actie!!!

Mijn Facebook pagina Marykes Creations zit al bijna op de 100 likes!
Dus tijd voor een leuke like deel en win actie, mis het niet!
Doe mee en wie weet ben jij straks de winnaar van deze leuke wikkel armband set!
Gaat snel naar mijn Facebook pagina!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten