Handgemaakte sieraden van hoge kwaliteit

Hallo Allemaal! Ik ben Marijke en welkom op mijn blog over mijn uitgelopen hobby,handgemaakte sieraden. Kijk gerust even rond en wie weet kom je wat leuks tegen, want mijn creaties zijn te koop. Ook geef ik regelmatig sieraden party's. Wil je bij jou thuis een sieradenparty geven? Of wil je een prijs weten van een sieraad? stuur mij dan gerust een E-mail naar miss_marie87@live.nl voor de mogelijkheden

Veel plezier!

Groetjes Marijke.

zondag 15 maart 2015

Lets go Country style!!

Hallo Allemaal!
Deze week weer bezig geweest met een leuk project. Het is een "Wrap" bracelet die twee keer om je pols kan met een vleugje country style. Zie hieronder het resultaat. Ze zijn tot nu toe in drie leuke kleuren verkrijgbaar. Amethyst, Turquoise en Sunny Beige.


Wil jij nou ook een Wrap Country Style Bracelet?
Stuur mij dan snel een E-mail.



Tot snel!

Groetjes,
Marijke 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten